Oszczerstwo bylo: Re: SPECS: perl-Archive-Zip.spec (HEAD)

robert j. wozny speedy w ziew.org
Czw, 23 Paź 2003, 09:29:31 CEST

Quoting Wojciech 'Sas' Cieciwa <cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl>:

1. nie czytam tej listy. po prostu nie mam czasu na to...

> Sorki, ale po Twoim zachowaniu na IRC odnieslismy - zapewne mylne -
> wrazenie ze sie obraziles i nam na zlosc powylaczales maszyny.

tak, mirror sie rozjezdza... znaczy raid softwarowy czy cus. jak shog
zjebutnie to downgrade do 2.4.18 bedzie.

> Z glupia zapytam: KTO jest odpowiedzialny za port PLD na PPC ???

a jest taki _dzialajacy_ port?.... port ppc to nie tylko serwery bez
konsoli, to takze desktopy... a niedzialajacy desktop od wielu dni,
mimo, iz prosilem aby cos zrobic to ledwie dopuszczalne.... mowilem to
mmazurowi, aby mozille puscil --without-devel, ale uslyszalem: "na
ia32 dziala, jak tobie nie dziala to sobie sam rob, mnie athlon
interesuje." - przy takiej wspolpracy nie da sie pracowac.

PS. adwokat wstepnie otrzymal juz kopie listow.

--
robert j. wozny
... Lubie mowic o niczym. Jest to jedyna rzecz, na ktorej