Oszczerstwo bylo: Re: SPECS: perl-Archive-Zip.spec (HEAD)

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 23 Paź 2003, 09:39:25 CEST

On Thu, 23 Oct 2003, robert j. wozny wrote:

> Quoting Wojciech 'Sas' Cieciwa <cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl>:
>
> 1. nie czytam tej listy. po prostu nie mam czasu na to...

> tak, mirror sie rozjezdza... znaczy raid softwarowy czy cus. jak shog
> zjebutnie to downgrade do 2.4.18 bedzie.

a jhaki kernel byl i jakie byly objawy ?

> a jest taki _dzialajacy_ port?.... port ppc to nie tylko serwery bez
> konsoli, to takze desktopy... a niedzialajacy desktop od wielu dni,
> mimo, iz prosilem aby cos zrobic to ledwie dopuszczalne.... mowilem to
> mmazurowi, aby mozille puscil --without-devel, ale uslyszalem: "na
> ia32 dziala, jak tobie nie dziala to sobie sam rob, mnie athlon
> interesuje." - przy takiej wspolpracy nie da sie pracowac.

Pytalem juz nie raz: Kto zna sie na PPC?
mmazur? ja?  NIE my znamy ix86 nawet nie ia64 zwykle ix86
zaby takie cos wylapywac jest potrzebna osoba ktore _ZNA_ PPC.

Pozdrawiam.
					Sas.

--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}