LiveCD

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 23 Paź 2003, 09:36:25 CEST

On Thu, 23 Oct 2003, Tomasz Witek wrote:

> Wiem, jestem staroświecki i wogole.
>
> Ale uzycie 2.6 do teho nie wróży temu projektowi szybkiej stabilności.
> Wiem 2.6 mat to, to i tamto, ale nawet Wojtek chyba nie jest zadowolony
> na razie patrzac na jego boje. Poza tym 2.4 jest na tyle stabilne w tej
> chwili i znane, ze mozna byloby pokusic sie o dobra kondfiguracje tego.

Owszem nie jestem zadowolony z 2.6 z powodu bledow w podsystemie IDE ktore
powoduja, ze IDE musi byc wkompilowane ...

> Czepiam sie ?
>
> Pisze bo, mam 2 komputery, takie same, tylko jeden ma kontroler scsi i
> nagrywke scsi a drugi nie, na ktorych LiveCD Suse i Knopix i Movix
> dzialaja a PLD Live na jednym dziala na drugim oopsuje co ktorys raz.

Moge prosic o informacje o wersji kernela ??
To sie zmienia z dnia na dzien ...

> Wiem ze fajnie jest zareklamowac sie, a my mamy Live z kernelem 2.7.13,
> gnome 2.6.0.alpha1, KDE 3.99, ale to nie tedy droga, chcemy cos miec
> zrobmy cos co bedzie dzialac. Bez sensu mamy dystrybucje z kernelem 2.2
> i Live z kernelem 2.6. Troche polityka i ogolne myslenie zawodzi.

Nie, jak zwykle do glosu dochodza emocje ....
Spora czasc osob uwaza, ze ostatnie stabilne jajo to 2.4.20-9
ale obecnie jest juz 2.4.22 nad ktorym pracuje Baggins.
I jak co niektorzy twierdza, ma czasem problemy.
W zwiazku z tym nadal niema decyzji jak ma byc kernel w AC.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}