LiveCD

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 23 Paź 2003, 10:36:45 CEST

On Thu, 23 Oct 2003, Maciej Świniarski wrote:
[...]
> cieciwa ... dlaczego nie posiedzisz nad LINUX_2_4 wszyscy byliby
> szczesliwi. A 2.6 np. u mnie nie chodzi :"bad sheduler while atomic"
> ..chyba tak to lecialo [sis645DX]
> A na 2.4.22 nie dzialal mi lirc, cos jeszzcze i grsec ciagle sapal

Wlasnie sa konczone prace nad 2.4.20-10
ale to nie jest rozwoj, to tylko latanie bledow.

A co do 2.6 jaka wersja ?
mialem to samo, ale juz jest to poprawione ....

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}