LiveCD

pbern@pbern.biz pbern w pbern.biz
Czw, 23 Paź 2003, 11:00:01 CEST

On Thu, 23 Oct 2003, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:

> On Thu, 23 Oct 2003, Maciej Świniarski wrote:
> [...]
>
> Wlasnie sa konczone prace nad 2.4.20-10
> ale to nie jest rozwoj, to tylko latanie bledow.
2.4.20 owszem.. ale gdybys mogl troche czasu poswiecic 2.4.22 i wesprzec
prace to bylo by mile... i pozyteczne...

osobiscie uwazam ze AC powinno byc na 2.6 z tego wzgledu ze jak bedzie na
2,4 to skonczy tak jak RA.. (bez urazy dla tych co tego uzywaja).

Zreszta o ile mi wiadomo to AC raczej w tym roku nie wyjdzie a przez
najblizsze 3 miesiace 2.6 powinno nadawac sie jzu do normalnego uzytku.

Co do spraw okolokernelowych to najnowsze iptables cos szwankuje (albo moj
konfig) ale to opisze w osobnym watku.

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski