Oszczerstwo bylo: Re: SPECS: perl-Archive-Zip.spec (HEAD)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 23 Paź 2003, 11:11:05 CEST

On Thursday 23 of October 2003 00:00, robert j. wozny wrote:
---ciach---

Wyglądało jakbyś przy okazji kasowania specy wyłączył od razu ftp/df (że cvs
wisiał bo wisiał, to wiedziałem). Jeśli byłem w błędzie, to... no cóż...
byłem w błędzie. Na przeprosiny nie licz, bo zachowywałeś się jak ostatni
osioł na ircu i tylko ludzi wkurwiałeś.

> 4. PLD/ac niezbyt nadaje sie na PPC z jednego powodu: osoba
>    "kierujaca" powstaniem/robieniem tej wersji nie reaguje na
>    wielokrotne prosby o _wycofanie_ niedzialajacych pakietow. Dzieki
>    czemu powstaje koszmarek, ktorego nie daje sie uzywac.

Niedziałający pakiet na ftpie mi w niczym nie przeszkadza. Nawet jeśli jest
niedziałający, to przynajmniej daje nagłówki potrzebne do budowania innych
pakietów. Poza tym może ktoś poza tobą zauważy, że jest niedziałający, ruszy
dupę i poprawi. Ot po prostu. Prawo puszczania zleceń masz. Gdy ci
powiedziałem co zrobić, żeby na ftpie wylądował działający na ppc kernel, to
cośtam zrobiłeś, ale na niebudowanie się tego kernela już nie zareagowałeś.
Samo się zrobi. Jeśli mam do wyboru trzymać na ftpie niedziałającą mozillę z
nagłówkami i brak owej mozilli to oczywiście wybieram to pierwsze. Mówisz, że
można było mieć działającą mozillę? No to w specu robimy ifarch, podbijamy
rel i puszczamy zlecenie. Samo się zrobi.

> 5. Dwukrotnie byly usuwane poprawki na glibc, przez co glibc NIE
>    INSTALUJE SIE na ppc (w czystej instalacji a nie upgrade). Trzeci
>    raz umieszczenie i po pewnym czasie stweirdzenie ze znowu spec jest
>    uszkodzony mija sie z celem. Ja POTRZEBUJE dzialajacych rzeczy na
>    PPC a nie na ia32. (przy okazji pare innych rzeczy bylo zrobionych
>    TYLKO dla ia32 - bo komus sie nie chcialo sprawdzic czy pakiet sie
>    nie robi na maszynach nie majacych mmx'a - na przyklad)

To *nie* jest moja wina i ja nie mam w tym względzie żadnej władzy. Jeśli ktoś
ci coś popsuł, to mu każ poprawić. Tak jak to się zawsze robiło. Jeśli
reakcji brak to stosuj środki przymusu bezpośredniego or cokolwiek innego. Ja
cię w tym wyręczał nie będę, bo nawet nie wiem o co biega.