Oszczerstwo bylo: Re: SPECS: perl-Archive-Zip.spec (HEAD)

robert j. wozny speedy w ziew.org
Czw, 23 Paź 2003, 21:06:18 CEST

Quoting Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl>:

> Wyglądało jakbyś przy okazji kasowania specy wyłączył od razu ftp/df (że cvs
> wisiał bo wisiał, to wiedziałem). Jeśli byłem w błędzie, to... no cóż...
> byłem w błędzie.

    byles w bledzie. do Twojego rachunku doliczam kurs taksowki do
    ICM'u. a ze ep09 ma problemy ze stabilnoscia ostatnio to inna
    sprawa.

> Na przeprosiny nie licz, bo zachowywałeś się jak ostatni
> osioł na ircu i tylko ludzi wkurwiałeś.

    widze, iz brniesz dalej. powines sie zastanowic nad
    soba... Rzucasz oszczerstwa na prawo i lewo, nie zastanawiajac sie
    nad konsekwencjami.

> Niedziałający pakiet na ftpie mi w niczym nie przeszkadza. Nawet jeśli jest
> niedziałający, to przynajmniej daje nagłówki potrzebne do budowania innych
> pakietów.

    przy okazji linkujac sie z wieloma innymi pakietami, powodujac, ze
    desktop nie dziala i tworzac pewien specyficzny ciag pakietow,
    ktore powoduje, ze calosc jest do smieci. rozumiem, ze Twoim
    zadaniem jest tworzenie dla samego tworzenia, nie zwracajac uwagi
    na efekt tego tworzenia.

> powiedziałem co zrobić, żeby na ftpie wylądował działający na ppc kernel, to
> cośtam zrobiłeś, ale na niebudowanie się tego kernela już nie zareagowałeś.

   znasz dzieciaku pojecie PRACA? RODZINA? DZIECKO? OBOWIAZEK? chyba
   nie, bo myslisz, ze kazdy moze tak jak Ty poswiecic CALY swoj czas
   na robienie dystrybucji?...  Drugi kloczek z Ciebie
   wyrasta... Linux/Komputery/Cokolwiek, a nie zauwazysz ze za oknem
   liscie z zielonych staly sie zolte.

> Jeśli mam do wyboru trzymać na ftpie niedziałającą mozillę z
> nagłówkami i brak owej mozilli to oczywiście wybieram to pierwsze.

   Tak, DZIALAJACA mozille. er. 1.4 dziala, 1.5 tylko --without-debug
   co doskonale wiedziales,

> ci coś popsuł, to mu każ poprawić. Tak jak to się zawsze robiło. Jeśli
> reakcji brak to stosuj środki przymusu bezpośredniego or cokolwiek
> innego.

   W twoim wypadku nic oprocz wylaczenia Ci komputera i przymusowych
   wakacji bez dostepu do sieci/telefonu chyba nie pomoze. Wlasnie
   sugerujesz mi, abym na Tobie to zastosowal?

> Ja
> cię w tym wyręczał nie będę, bo nawet nie wiem o co biega.

   tak juz na odchodne.... wydaje mi sie, iz masz problemy ze
   zrozumieniem tego co czytasz i co sie do Ciebie mowi... (hint:
   pisalem, ze nie czytam tej _listy_.)

--
robert j. wozny
... Lubie mowic o niczym. Jest to jedyna rzecz, na ktorej