LiveCD

Czw, 23 Paź 2003, 12:09:32 CEST

Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:

> Owszem nie jestem zadowolony z 2.6 z powodu bledow w podsystemie IDE ktore
> powoduja, ze IDE musi byc wkompilowane ...

Uzywanie modularnego IDE na 2.2 /2.4 i DMA na nieintelowskich chipsetach to
tez proszenie sie o klopoty. Wiec nic nowego.

> Nie, jak zwykle do glosu dochodza emocje ....
> Spora czasc osob uwaza, ze ostatnie stabilne jajo to 2.4.20-9
> ale obecnie jest juz 2.4.22 nad ktorym pracuje Baggins.
> I jak co niektorzy twierdza, ma czasem problemy.
> W zwiazku z tym nadal niema decyzji jak ma byc kernel w AC.

Na wszystkich nowszych od 2.4.17 mam problemy z serialami na Intel ZX.
Nie dzialaja ich przerwania.
O tyle ciekawe, ze kod samego serial.c nie zmienil sie ani na jote.

  phone (48)(58) 347 14 61