LiveCD

Czw, 23 Paź 2003, 11:50:48 CEST

Tomasz Witek wrote:
> Wiem, jestem staroświecki i wogole.
>
> Ale uzycie 2.6 do teho nie wróży temu projektowi szybkiej stabilności.
> Wiem 2.6 mat to, to i tamto, ale nawet Wojtek chyba nie jest zadowolony
> na razie patrzac na jego boje. Poza tym 2.4 jest na tyle stabilne w tej
> chwili i znane, ze mozna byloby pokusic sie o dobra kondfiguracje tego.

2.4 jest stabilne? Jaja sobie robisz?

Do stabilnosci 2.2.2x czy nawet ostatnich 1x mu ciagle baaardzo daleko.

Rezygnacja z 2.2 wynika glownie z tego, ze na 2.2 pewne rzeczy w ogole nie
dzialaja. Jesli odrzycasz ten sam argument przy 2.6, to po co w ogole
rezygnowac z 2.2 ?

A problemy z 4+ GB RAM juz rozwiazales?

  phone (48)(58) 347 14 61