Oszczerstwo bylo: Re: SPECS: perl-Archive-Zip.spec (HEAD)

robert j. wozny speedy w ziew.org
Czw, 23 Paź 2003, 21:57:39 CEST

Quoting Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl>:

> Czyli wracamy do "ja nie mam czasu, potrzebuję, zrób za mnie, bo jak nie, to
> się obrażę".

    nie dzieciaku.... po prostu ostatnio trzeba wiecej poswiecic czasu
    na to co daje $$ a nie na uzeranie sie z dzieciakami takimi jak
    Ty... Wyjedz na urlop, znajdz dziewczyne... zacznij zyc prawdziwym
    zyciem. (ciekawe co zrobisz za pare lat gdy bedziesz musial
    utrzymac rodzine)

> Pierdółek w stylu który deweloper czyta jakie listy, a który nie, też nie
> zapamiętuję.

   aaa... zapominasz co piec sekund temu przeczytales. wspaniale.

PS. dla mnie eot.

--
robert j. wozny
... Lubie mowic o niczym. Jest to jedyna rzecz, na ktorej