LiveCD

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Pią, 24 Paź 2003, 09:48:59 CEST

Paweł Gołaszewski wrote:
  > Ja uważam, że AC powinno mieć 2.6 w standardzie. I 2.4 dla maniaków
:) Nie
> ma innej rozsądnej drogi (poza rezygnacją z 2.4 calkowicie).

Jeśli można to ja też jestem za 2.6 - to jądro jest OK!
Na SMP postęp jest widoczny (pewnie spora zasługa w glibcach) i na SMP
staram się ładować to jądro.
Na moim desktopie 2.6 używam od 2.5.4x (fajnie to brzmi) i... może
miałem szczęście ale *NIGDY* nie było z nim problemów. (IDE zawsze w
jądrze), ostatnio dokładam "desktopowe" patche.

A..tak BTW, podoba mi się pomysł polegający na wyp... (z configa)
domyślnie niedziałających sterowników - widać ludziom (producentom) nie
zależy na obsłudze (np. mój initio 9100 nie chodzi i chyba nie będzie ;-)

ps. Nie mogę powiedzieć żebym z 2.4 miał jakieś wielkie problemy...
Raczej powolność Marcelo wkurzała mój notebook...