LiveCD

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 24 Paź 2003, 02:30:19 CEST

On Thu, 23 Oct 2003, Tomasz Witek wrote:
> Pomiwedzy 2.6 a 2.4 jest taka przepasc jak 2.4 2.2 mozna by rzec.

Większa.

> Chodzi mi o to, ze z 2.6 w tej chwili jest tak, ze poprostu najczesciej
> nie dziala.

nieprawda.

> A jak dziala to bardzo chaotycznie i codziennie inaczej, bo Wojtek w nim
> grzebie. I bezdie grzebal jeszcze troche zamin dociagnie do takiej
> "stabilnosci" jak z 2.4

2.4 nie jest stabilne. 2.6 jest jak dla mnie stabilniejsze. O ile
oczywiście zadziała, bo ciągle brakuje dokończenia obsługi niektórych
sprzętów.

> Po co mi kernel, w ktorym jak pisze opiekun nie dziala a wlasciweiw 2
> dni temu nie dzialal podsystem IDE. Co ja mam testowac i sie podniecac.

Oczywiście, że działa... ale inaczej ;)

$ uptime
 02:28:17 up 3 days,  7:45,  8 users,  load average: 0.01, 0.01, 0.03
$ uname -a
Linux blues 2.6.0-test7 #3 Fri Oct 17 22:57:07 CEST 2003 i686 Unknown_CPU_Type unknown PLD Linux

Ja uważam, że AC powinno mieć 2.6 w standardzie. I 2.4 dla maniaków :) Nie
ma innej rozsądnej drogi (poza rezygnacją z 2.4 calkowicie).

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...