SPECS: perl-Gnome2-common.spec (NEW)

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 25 Paź 2003, 14:41:58 CEST

On Sat, 25 Oct 2003 13:50:04 +0200
Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> wrote:

> Dla modułów perla - pojedyncze katalogi można dodawać do perl-base
> (perl.spec). Albo do pakietu wymaganego przez wszystkie używające
> danego
> katalogu (w tym przypadku mogłoby to być perl-Gtk2, ew. perl-Glib
> gdyby
> znalazło się coś gnomowego oddzielonego od warstwy graficznej).

zastanawiałem sie nad tym. pewnie gdybym dodałał te katalogi do
perl-base odezwały by się głosy "po co to, przecież ja z tego nie
korzystam". z drugiej strony ktoś może używać perl-Glib/perl-Gtk2 bez
okołognomowych pakietów i stwierdzić, że te katalogi zaśmiecają mu dysk.

To miało być pogodzenie tych dwu spraw. jak widze nie udało mi się.

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]
[   JID: freetz w jabber.bettercom.de    ]