SPECS: perl-Gnome2-common.spec (NEW)

Sob, 25 Paź 2003, 13:51:23 CEST

Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> Jakiego schematu? do któregoś pakietu te katalogi muszą należeć.
> perl-Gnome2-Wnck i perl-Gnome2/perl-Gnome2-Canvas korzystają z tych
> samych katalogów, a nie ma pomiedzy nimi zależności. jaki jest schemat w
> takim przypadku?

Ja bym na twoim miejscu przyjrzal sie jak to wyglada w przypadku innych tego
typu katalogow.

Wiekszosc nalezy po prostu do perl.

Byc moze wydzielenie takich katalogow do osobnych pakietow (pakietu ?) nie
jest zlym pomyslem. Ale jezeli nawet, to:
- nalezy to najpierw przedyskutowac,
- nalezy to zrobic globalnie (dla wszystkich perl-*)
- nie wydaje mi sie, aby tworzenie osobnego speca dla kazdego katalogu /
  pary katalogow bylo dobrym pomyslem.

Takie moje 0.03 PLN.

I pliiiiz zerknij na netykiete...

  phone (48)(58) 347 14 61