SPECS: perl-Gnome2-common.spec (NEW)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 25 Paź 2003, 15:22:41 CEST

On Sat, Oct 25, 2003 at 02:37:38PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
[...]
> Ja juz jakis czas temu sugerowalem wywalenie tych katalogow do osobnego
> pakietu. Inna sprawa, ze nie jestem przekonany, czy zasada "kazdy katalog w
> osobnym pakiecie" bedzie z jkakiegos powodu lepsza niz "wszystkie razem".
> Na pewno nie ma sensu mnozenie specow.

Był swego czasu perl-mod-skel.spec (znalazł swoje miejsce w Attic).
Nie był wymagany przez żaden moduł, przez co moduły instalowały się do
nie istniejących katalogów...

Gdyby wprowadzić osobny pakiet z katalogami i wymagać go w każdym
pakiecie perlowym nie będącym właścicielem swojego katalogu "głównego" -
raczej nie wniosłoby to nic w stosunku do obecnego stanu rzeczy
(wystarczyłoby zainstalować jeden taki moduł, żeby dostać komplet
katalogów).