SPECS: perl-Gnome2-common.spec (NEW)

Sob, 25 Paź 2003, 14:37:38 CEST

Fryderyk Dziarmagowski wrote:
> On Sat, 25 Oct 2003 13:51:23 +0200 (CEST)
> Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:
>
> [...]
>
> gdybym nie wprowadził tych zmian _nigdy_ nie było by na tej temat
> dyskusji. wprowadzenie szkieletu katalogów dla paru pakietów, w celu

Lepiej przed wprowadzeniem takiej zmiany zasygnalizowac ja na liscie, np.
przez zadanie pytania. Na zasadzie "uderz w stol, a nozyce sie odezwa".

> poprawienia spójności pomiędzy nimi i prostego obejścia problemu
> przynależności katalogów wydawało mi się dobrym pomysłem. nie sądziłem,
> że tak minimalna funcjonalność musi być poddawana pod dyskusję.
> Jak widze myliłem się i z tego powodu wycofam te zmiany burzące
> globalną jednorodność

Nie wycofuj, poczekaj na dyskusje.

Ja juz jakis czas temu sugerowalem wywalenie tych katalogow do osobnego
pakietu. Inna sprawa, ze nie jestem przekonany, czy zasada "kazdy katalog w
osobnym pakiecie" bedzie z jkakiegos powodu lepsza niz "wszystkie razem".
Na pewno nie ma sensu mnozenie specow.

Nie zaczalem tego realizowac po prostu z powodu braku czasu.

Ale jesli kazdy kawalek perl-* mialby byc realizowany inaczej, to IMVHO
lepiej niech juz zostanie po staremu.

> [...]
>
> oczywiście. najlepiej podeślij mi własny zestaw reguł, którymi musze się
> posługiwać przy odpowiadaniu na Twoje posty, aby nie urazić Twojej
> estetyki.

Zasada jest zasada. Nie ja ja wymyslilem.

  phone (48)(58) 347 14 61