LiveCD

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 26 Paź 2003, 22:02:37 CET

On Fri, Oct 24, 2003 at 02:30:19AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
> On Thu, 23 Oct 2003, Tomasz Witek wrote:
[...]
> 2.4 nie jest stabilne. 2.6 jest jak dla mnie stabilniejsze. O ile
> oczywiście zadziała, bo ciągle brakuje dokończenia obsługi niektórych
> sprzętów.

No właśnie.
2.2 u mnie działało stabilnie dopóki nie chciałem jednocześnie
czytać/zapisywać dyskietki i odtwarzać dźwięku przez SB16.
2.4.[12]x działało stabilnie dopóki czegoś nie namieszałem
z dodatkowymi modułami.
2.6.0-test3+ działają stabilnie dopóki nie próbuję użyć kolejnego (nie
ruszanego od jakiegoś czasu) kawałka sprzętu, jaki mam pod ręką (i to
nie żadnego nowego, ale działającego normalnie na 2.4).

Do tego fb jest rozgrzebany, a istniejące uaktualnienie może nie wejść
do 2.6 ze względu na ścisłe zamrożenie (tylko krytyczne poprawki).

> Oczywiście, że działa... ale inaczej ;)
>
> $ uptime
>  02:28:17 up 3 days,  7:45,  8 users,  load average: 0.01, 0.01, 0.03
> $ uname -a
> Linux blues 2.6.0-test7 #3 Fri Oct 17 22:57:07 CEST 2003 i686 Unknown_CPU_Type unknown PLD Linux

$ uptime
 21:54:04 up 7 days,  9:16, 13 users,  load average: 0.00, 0.00, 0.00
$ uname -sr
Linux 2.6.0-test8

Było po kilkanaście dni dla różnych test. Ale nadal wiem, jak zrobić
oopsa normalnymi operacjami. Albo "badness in ..." (to drugie
niedestruktywne wprawdzie).

> Ja uważam, że AC powinno mieć 2.6 w standardzie. I 2.4 dla maniaków :) Nie
> ma innej rozsądnej drogi (poza rezygnacją z 2.4 calkowicie).

Może za jakieś pół roku można będzie spokojnie dawać 2.6 domyślnie.
Ale obie linie muszą być wspierane - bez numerów typu "kernel too old"
przy próbie startu na 2.4.2x.