LiveCD

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 27 Paź 2003, 00:28:58 CET

On Sun, 26 Oct 2003, Jakub Bogusz wrote:
> Do tego fb jest rozgrzebany, a istniejące uaktualnienie może nie wejść
> do 2.6 ze względu na ścisłe zamrożenie (tylko krytyczne poprawki).

A to akurat mnie wkurza, bo mój matrox przez to jest słaby pod fbdev....
Takie mrożenie chyba ma średni sens, kiedy i tak wiadomo, że _trzeba_
patcha od simmonsa użyć, że móc używać kernela...

> Było po kilkanaście dni dla różnych test. Ale nadal wiem, jak zrobić
> oopsa normalnymi operacjami. Albo "badness in ..." (to drugie
> niedestruktywne wprawdzie).

Jasne :)
Na 2.4 czy 2.2 też da się kernel na kolana rzucić :)

Nie no - jasne.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...