LiveCD

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 27 Paź 2003, 09:42:09 CET

On Mon, Oct 27, 2003 at 08:50:22AM +0100, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:
> [...]

tdfxfb łatam na razie swoimi... 2/3 są już w łacie Simmonsa, trzeci
muszę sprawdzić czy będzie jeszcze potrzebny (chodzi o kolor pozostałej,
niepełnej linii ekranu na dole - np. w 800x600 jest 100x37 + połówka
na dole; bez łatania ta połówka przybiera kolor tła znaku ostatnio
rysowanego w określony sposób).

> A DRI dziala ?
> Mnie sie nie udalo uruchomic na 2.6 X-ow z DRI.

Jaka karta, też matrox?
tdfx SOA#1.