LiveCD

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 27 Paź 2003, 08:50:22 CET

On Mon, 27 Oct 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> A to akurat mnie wkurza, bo mój matrox przez to jest słaby pod fbdev....
> Takie mrożenie chyba ma średni sens, kiedy i tak wiadomo, że _trzeba_
> patcha od simmonsa użyć, że móc używać kernela...

A DRI dziala ?
Mnie sie nie udalo uruchomic na 2.6 X-ow z DRI.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}