morderca cdrom LG

Karol Krenski pldmimooh w inf.sgsp.edu.pl
Pon, 27 Paź 2003, 10:45:24 CET

Witam,

Pewnie część słyszała - Mandrake 9.2 morduje CD LG przy próbie
instalacji - podobno nietestowany kod trafił do kernela.
http://www.7thguard.net/news.php?id=3535

Było to ok sierpnia. Trafiło do nas do laboratorium 17 komputerów, na
których puściłem PLD RA + PLD 2.0. PLD też zarżnął 8 CD, podobnie jak
Mandrake teraz. Ludzie w serwisie zrobili oczy, ale wymienili sprzęt.

Instalację przeprowadzałem w większości przez sieć. CD zaczęły padać po
montowaniu płyt (w zainstalowanym systemie, nie pamiętam czy PLD RA, czy
2.0) i restarcie. Padł CD 1, 2, 3... i tak kolejno. Dorzucę jeszcze PLD
Rescue - pokazałem serwisantowi: weźmy ten CD, wkładam RescueCD, restart
i to już 8 CD padnięty.

Zdaje się to kernel 2.4 (PLD 2.0 oraz RescueCD) - PLD RA mógł nie mieć z
tym nic wspólnego.

mimooh