morderca cdrom LG

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Pon, 27 Paź 2003, 12:46:59 CET

On Mon, Oct 27, 2003 at 11:41:30AM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Jak się domyślam, chodzi o kernel-cdrw-packet.patch, z modułem pktcdvd
> (dodającym obsługę zapisu pakietowego na CD/DVD z systemem plików UDF),
> wykorzystującym rozkaz GPCMD_FLUSH_CACHE, który ktoś z LG w przypływie
> geniuszu uznał za stosowne obsługiwać jako przeprogramowanie firmware
> napędu :/

przyszedl taki co nie wiedzial ze sie nie da i to zrobil :)

> Jak zobaczyłem o co chodzi z mdk, to właśnie się zastanawiałem, czy to
> przypadkiem nie dotyczy także jąder z PLD.

ojeeejejejejku mam nadzieje.... uzywam napedu LG i jakos dziala wiec
2.4.20-9 chyba jest ok.

> To może być do ominięcia przez blacklistę wadliwych napędów - nie wiem
> czy da się prościej.

blackliste w postaci wylaczenia tego pacza dla napedow LG ? mam nadzieje
ze powstanie sensowny workaround dla tych modeli.

Swoja droga ciekawi mnie czy LG cos z tym fantem zrobi, czy raczej
napedy LG stana sie windows only. A wlasnie, w windowsie sobie jakos z
tym radza :)))))

--

Marcin Krzyzanowski
www   : http://krzak.linux.net.pl