Ac - KDE

Wto, 28 Paź 2003, 22:22:36 CET

On Tuesday 28 of October 2003 20:58, Mariusz Mazur wrote:

> Z poprzedniej dyskusji wynika, że devel należy wsadzić na head, po czym to
> puszczać (bo obecny head i tak się do acze nie nadaje). Djurban uprawnienia
> ma, ale do puszczania się nie kwapi. Adgor się nie odzywał w tej kwestii.
Mogę popuszczać. Dziś przeszedłem z kde 3.1.4 nestowego na 3.1.92 nestowe i
np. kwin, knotify się nie sypią (swego czasu się sypały) - samo kde wygląda
naprawdę nieźle (a spellcheck w kmailu jest śliczny :). Wyszła beta1, która
adgor ma niedługo wrzucić do cvsu.

Przy okazji informacja dla niektórych zainteresowanych: na nest będzie na
gnome 2.5/2.6 więc proszę uważać :) (dlatego też zaczynam zaprzestawać
używania części pakietów nest na korzyść ac).

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux