Ac - KDE

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 28 Paź 2003, 22:51:12 CET

W liście z wto, 28-10-2003, godz. 22:19, Andrzej Krzysztofowicz pisze:

> Mysle, ze mozesz. Ale do test/

do test ? jak ? arts do test a potem kdelibs juz sie nie zbuduja bo
wymagaja nowego arts. Trzeba sie wstrzymac.

> Podobno w ostatnim snapie nie dziala kmail...

hmmm,
niech sie wypowiedza ci ktorzy wiedza.

Do jutra wytrzyma.
kdelibs na i686 sie zbudowaly i arts tez.
ja moge budowac u siebie na i686 i wystawiac ale to bez sensu.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>