[Ac] Prawa katalogów na ftp.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 29 Paź 2003, 19:48:20 CET

On Wed, 29 Oct 2003, Mariusz Mazur wrote:
> RM jest konsekwentny, tyle, że stwierdził, że był trochę zbyt
> faszystowski. Po prostu spora część pakietów nie buduje się na
> wszystkich arch, a tiwek jak widać te rzeczy poprawia. Niestety gdyby
> chciał je poprawiać zgodnie z surowymi zasadami publikowania na ftpie,
> to za każdą poprawką musiałby podbijać release, żeby nie zmieniała się
> zawartość src.rpmów, tylko były tworzone nowe. Doprowadziło by to do
> wręcz niesamowitego burdelu. Znalazłem więc złoty środek polegający na
> tym, że brak dostępu jest tylko do owych src.rpmów leżących w ready, ale
> [...]

Skąd wiedziałeś, że chciałem coś powiedzieć? :D
Juz pod koniec czytania moja ręka zmierzała ku literce "R", hihihi.

Wracając do tematu - aktualny stan rzeczy to bardzo brzydka
konsekwencja... niekonsekwencji...
Ja nie widzę nic niezwykłego w budowaniu do _test_ po kolei kilku wersji
tego samego programu z jednym release. Tyle, żę one potem zwiedzają ready
jak są gotowe. I tego właśnie w obecnym AC brakuje.

Ja wiem, że w AC to by teraz zwolniło mocno, dlatego tak tylko dywaguję.
Natomiast - nie przejmowałbym się z budowaniem całego pakietu, razem z
src.rpm-ami, niezależnie od tego, że kilka razy to się robi.

Poza tym, mmazur, wiesz dobrze, że aktualny "styl" budowania to sprawa
przejściowa. Będziesz musiał później przejść na wycieczkowy sposób
budowania (test->ready->main), inaczej przy dużym tempie nie dojdziesz
nigdy do względnej stabilnośći.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...