SPECS: wmweather+.spec (NEW)

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Czw, 30 Paź 2003, 01:30:34 CET

On Thu, 30 Oct 2003 01:09:22 +0100 (CET)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Mozesz rozwinac ?

chodzi o wm'y które mają tzw. slit w którym aplety wm* mogą "dokować",
np. blackobox, fluxbox, openbox <3.

> Jest na to jakies Provides ?

nie ma. i chyba nie musi być.

> Chodzilo mi nie o ten konkretny aplet, ale o w zasadzie wszystkie
> pakiety
> wm* (jesli to nie bylo oczywiste).

nie znam wszystkich pakietów wm*. jeśli większość z nich to aplety, to
spełniają to o czym powyżej napisałem. dotyczy to także niektórych
narzędzi bb*, czy np. gkrellm, który też taką możliwość posiada.

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]
[   JID: freetz w jabber.bettercom.de    ]