SPECS: wmweather+.spec (NEW)

Czw, 30 Paź 2003, 02:11:27 CET

Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> chodzi o wm'y które mają tzw. slit w którym aplety wm* mogą "dokować",
> np. blackobox, fluxbox, openbox <3.

> nie ma. i chyba nie musi być.

Nie musi, ale mysle, ze by sie przydalo.

Chodzi mi o to, zeby jak ktos ma np. tylko twm-a i fvwm-a, to nie powinien
moc zainstalowac "niedzialajacych" apletow lub zeby ich desktopy nie
pojawialy sie w menu tych wm-ow (ale jak te desktopy rozpoznac?).

A najlepiej jedno i drugie.

  phone (48)(58) 347 14 61