namazu.spec: Requires: webserver

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 1 Wrz 2003, 00:44:32 CEST

On Sun, 31 Aug 2003, Tomasz Wittner wrote:
> Teraz wyjaśnienie, dlaczego mam obiekcje: używam wwwoffle, a jego cache
> (4GB) przeszukuję przez namazu. Nie potrzebuję instalować do tego
> żadnego
> 1). webserwera,

> 2). ew. posiadać katalogu /home/services/httpd/cgi-bin/ a raczej
>  posiadać namazu.cgi w PATH.

PATH=jakie_potrzebujesz wwwoffle
W ten sposób możesz wywoływać. namazu może być w dowolnym miejscu.

> Pytania:

> 1). czy można wyrzucić: Requires:  webserver

Jeżeli normalnie da się tego używać bez webservera - IMHO tak. (DAJCIE MI
SUGGESTS!!!!)

> 2). czy i gdzie przenieść namazu.cgi? Od biedy /home/[x]/httpd/cgi-bin/
>  może zostać?

/usr/shere/namazu/

Dodatkowo przydałby się podpakiet, który będzie wrzucał konfigurację dla
webservera...

> 3). inne, na które nie wpadłem, czy jest w ogóle nad czym medytować.

Jeżeli masz problem/wątpliwości to jest o czym gadać. Jak mawiał kloczek:
wątpliwości to dobra cecha ;)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...