[Ra][NEST]perl requires

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Czw, 4 Wrz 2003, 04:50:50 CEST

Dnia pon 1. września 2003 02:33, Tomasz Wittner napisał:
> [...]
Delikatne sprostowanie: przysiadłem do tematu i z tego co widzę, adres na
stronie www da się ustawić w pliku, z którego indexer namazu (mknmz) czyta
swoją konfigurację. W przypadku nie zdefiniowania tego pojawia się adres
wykryty przez configure. Zrobiłem paczyka na configure* i e-mail wygląda
teraz tak:

webmaster w OOPS-YOU-SHOULD-PUT-REAL-WEBMASTER-EMAIL-IN-YOUR-mknmzrc-BEFORE-INDEXING

pzdr.
t.
--
Tomasz Wittner