DISTFILES: ERROR fetching sources for php-pear-Numbers_Words.spec ()

Pon, 1 Wrz 2003, 14:55:23 CEST

Adam =?iso-8859-2?Q?Go=B3=EAbiowski?= wrote:

> To był stosunkowo duży commitlog (masówka na php-pe*, template-php*),
> dotycząca dokładniejszego pola URL (była o tym mowa jakiś czas temu).
> Być może odrzuciło ze względu na zbyt duże pole Subject ?
>
> W każdym bądź razie, nie sądziłem, że to zabije distfiles :)

Masowki gotara ze spacjami na koncu jakos przeszly, wiec to chyba nie to.
Ale czy czekamy na malekitha, czy ktos jeszcze ma uprawnienia, zeby tam
zajrzec / zadzialac ? Ja nie mam.

  phone (48)(58) 347 14 61