DISTFILES: ERROR fetching sources for php-pear-Numbers_Words.spec ()

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 1 Wrz 2003, 16:11:50 CEST

On Mon, Sep 01, 2003 at 02:55:23PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Masowki gotara ze spacjami na koncu jakos przeszly, wiec to chyba nie to.
> Ale czy czekamy na malekitha, czy ktos jeszcze ma uprawnienia, zeby tam
> zajrzec / zadzialac ? Ja nie mam.

Już działa. Nie wiem czemu .cvspass zrobiło się puste.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h