[Ra][NEST]perl requires

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 2 Wrz 2003, 00:44:28 CEST

On Mon, 1 Sep 2003, Tomasz Wittner wrote:
> zgwałcić configure.in ?

Mniej więcej :)

> webmaster@`hostname` ???. Nie, tak prosto być nie może - cytata z
> configure(.in):

[CIACH]
> Podoba się? ;-) . Bo mnie bardzo ;-).

A mi średnio.

> 1. Uważam, że nie trzeba wszystkiego robić dla użytkownika - niech sobie
>    sam zmieni adres - to jest w ledwie 2 plikach w template per język.
>    perl -pi -e ..., sed + /dev/brain w łapę, albo vi - nikt nie
>    powiedział, że ma być lekko.

Można w ten sposób - jakoś w %post to zrobić.

> 2. Uważam, że zacytowana wyżej funkcja, mimo swojej złożoności, nie
>    gwarantuje wstawienia działającego adresu (jak ktoś się uprze, albo
>    źle skonfigurej MX /me).

Użytkownik zawsze wykaże, że programista nie przewidział 89316473901
przypadku, w którym program uda się wyłożyć :)

> Zmianę tego np: w %post ... eee ... brakuje jeszcze 2 pakietów do
> (Build)Requires, zrobienia branchy na Ra - to ważniejsze (i nie znaczy,
> że zrobię).

no cóż.... jak ty nie zrobisz to samo się nie zrobi ;)

> PS moje etc/sysconfig/network
> #v+
> # Set hostname here (only hostname) - ja to only olałem
> HOSTNAME="asus.domek.dom"
> # Set NIS domain name here
> NISDOMAIN=""
> #v-

ttttttaaaaaaaaaaa..... Patrz 2 akapity wyżej ;)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...