[Ra][NEST]perl requires

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 2 Wrz 2003, 01:57:51 CEST

Dnia wto 2. września 2003 00:44, Paweł Gołaszewski napisał:

> no cóż.... jak ty nie zrobisz to samo się nie zrobi ;)
Nie nawidzę podejmować zobowiązań (i rzucać słów na wiatr). Zrobić, skleciłem
i wysłałem byle jakie - tylko jak długo cierpliwości niektórym, żeby ciągle
poprawiać.

Konkretne pytania:
1. czy RA-branch by się przydał do namazu i jego requires (dla Ra
Resuscitation)
2. czy wolno (mi) robić RA-branch'e. Jak to ma wyglądać - chodzi o to, czy w
pierwszej chwili HEAD i RA-branch są identyczne /i RA-branch nie nadaje się
do RaR) - tzn. najpierw robi się brancha [muszę doczytać info cvs], a potem
się do niego commituje zmiany?

pozdrawiam,
Tomek
--