[Ra][NEST]perl requires

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 2 Wrz 2003, 02:52:15 CEST

Dnia wto 2. września 2003 02:12, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> Wolno.
> Nie musi sie wywodzic z HEAD. Moze byc zalozony ponizej, jesli tak
> wygodniej.
To dot. rzeczy, które dopiero skleciłem (i dzisiaj poprawialiście to z
qbooshem - co powinienem pominąć milczeniem ;) - thnx). Chce jej
"przeportować dla siebie" do Ra - (kwestia ścieżek, nazw makr).
> Nie ma sensu zakladac brancza, jesli nie masz nic sprawdzonego, zeby don
> commitnac (to nie jest branch "roboczy").
OK. Na podstawie poprawionego z HEAD, przerabiam do Ra, testuje, wydaje mi się
OK - i co mam teraz zrobić, żeby znalazło się to na RA-branch? Mergować? -
będą konflikty; podmienić plik, wkleić ChangeLog i commitnąć do RA-branch? -
to chyba zbrodnia?

Pozdrawiam,
Tomek

--