2.0

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 3 Wrz 2003, 16:31:29 CEST

On Wednesday 03 of September 2003 14:39, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> A przenoszenie z ready dalej nie mialo sie czasem odbywac automatycznie z
> crona, po sprawdzeniu, czy pakiet nie psuje zaleznosci ?
> (Sam pakiet skoro sie zbudowal, to pewnie ma juz wlasciwe zaleznosci w
> ready, ale wywalenie poprzedniej wersji z dystrybucji moze popsuc
> zaleznosci innych pakietow, ktore jeszcze nie zostaly przebudowane.)

Nie wiem dlaczego, ale pomysł automagicznego umieszczania pakietów w głównym
drzewku jakoś do mnie nie przemawia. Ale to się zobaczy. Na razie i tak
pewnie wszyscy odkomentują w poldek.conf ready :)

Chociaż. Hmmmmmm. Coś takiego można zrobić, ale po okresie jakiejś kwarantanny
(dzień, dwa, trzy?). Tak, że w przypadku ważnych pakietów przenosi się
ręcznie, natomiast codziennie w środku nocy jest robione automatyczne
przenoszenie. Może być?

> Wtedy test jak najbardziej ma sens. W koncu nie wszystko ma trafic od razu
> do dystrybycji...

Test wolałbym zostawić do np. zabawy cieciwy i w ogóle jeśli buildery by się
nudziły, to ktoś mógłby użyć.

Ale ja się nie znam. Będę musiał to jakoś przemyśleć.