2.0

Śro, 3 Wrz 2003, 17:35:33 CEST

Mariusz Mazur wrote:

> Nie wiem dlaczego, ale pomysł automagicznego umieszczania pakietów w głównym
> drzewku jakoś do mnie nie przemawia. Ale to się zobaczy. Na razie i tak
> pewnie wszyscy odkomentują w poldek.conf ready :)
>
> Chociaż. Hmmmmmm. Coś takiego można zrobić, ale po okresie jakiejś kwarantanny
> (dzień, dwa, trzy?). Tak, że w przypadku ważnych pakietów przenosi się

W takim razie, takie pakiety nie powinny isc do ready tylko do test.
ready to jest ready.
Mialo czekac tylko na spelnienie zaleznosci i na podpis.
Zadnej kwarantanny, zadnego planowanego testowania (jakby sie okazalo
poniewczasie, ze cos nie tak, to mozna cofnac do test).

Do pomyslu malekitha, zeby wynik budowania trafial bezposrednio do ready
wciaz sie nie przekonalem...

> ręcznie, natomiast codziennie w środku nocy jest robione automatyczne
> przenoszenie. Może być?

> Test wolałbym zostawić do np. zabawy cieciwy i w ogóle jeśli buildery by się
> nudziły, to ktoś mógłby użyć.

To moze jeszcze osobny katalog ? unofficial ?
Moze w ogole poza glownym drzewkiem ?

> Ale ja się nie znam. Będę musiał to jakoś przemyśleć.

  phone (48)(58) 347 14 61