SPECS: namazu.spec (HEAD)

Śro, 3 Wrz 2003, 11:39:46 CEST

Jakub Bogusz wrote:

> IIRC potrzebny jest _jeden z_ Text::Kakasi i Text::ChaSen do obróbki

Zatem az sie prosi o Provides jakis-metapakiet w obu pakietach, Requires na
ten metapakiet w namazu, wywalenie BR na oba (ew. conflicts) i dopisanie obu
do _noautoreq.
Chyba, ze pakiet sie inaczej buduje w zaleznosci od tego, ktory z modulow
jest potrzebny? Wtedy trzeba wybrac.

Niestety, takich rzeczy sie automatyka zaleznosci nie zrobi.

> japońskich znaków - nie wiem, czy do tekstów innych niż japońskie
> którykolwiek z tych modułów jest potrzebny?

  phone (48)(58) 347 14 61