SPECS: namazu.spec (HEAD)

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Śro, 3 Wrz 2003, 23:51:16 CEST

Dnia śro 3. września 2003 11:39, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> Zatem az sie prosi o Provides jakis-metapakiet w obu pakietach, Requires na
> ten metapakiet w namazu, wywalenie BR na oba (ew. conflicts) i dopisanie
> obu do _noautoreq.
> Chyba, ze pakiet sie inaczej buduje w zaleznosci od tego, ktory z modulow
> jest potrzebny? Wtedy trzeba wybrac.
>
> Niestety, takich rzeczy sie automatyka zaleznosci nie zrobi.

Ja też nie wiem, i cały ten japoński stuff jest mi niepotrzebny i nie wiem,
czy i jak działa. Ale nie będę okrajał namazu w pakiecie z jego możliwości
(nie wiedziełem w ogóle o _noautoreq i dalej nie wiem; zresztą problem dot.
Ra a nie mojego NEST, gdzie _noautoreq perl(Text::ChaSen) nie było potrzebne
- dobrze to, czy źle?).

rpm -qa | grep -i chasen
chasen-2.2.8-1
chasen-devel-2.2.8-1
perl-Text-ChaSen-1.03-1
Wynik ./configure :
checking for Text::ChaSen perl module... yes

bez perl-Text-ChaSen-1.03-1 jest:
checking for Text::ChaSen perl module... no

W zależności od tego, co jest zainstalowane w systemie, namazu buduje z tym,
lub nie. ./configure --help  - nie widać możliwości wyboru with/without dot.
ChaSen.

Do Jakuba, ad. mknmz-wwwoffle.spec

checking for gawk... gawk
checking whether make sets ${MAKE}... yes
checking whether make sets ${MAKE}... (cached) yes
checking for a BSD-compatible install... /usr/bin/install -c
checking for perl... /usr/bin/perl
checking for mknmz... /usr/bin/mknmz
checking for DB_File perl module... yes

proponuje:
BuildRequires:  autoconf, awk, perl >= 5.6.0 #działa w Ra, NESTowi nie
szkodzi?, perl-DB_File
BuildRequires:  namazu >= 2.0.10, rpm-perlprov-4.0.2-104 #działa w Ra, NESTowi
nie szkodzi?
Requires:   namazu >= 2.0.10, perl-DB_File
Requires:   wwwoffle >= 2.6d

dlaczego BuildRequires:  namazu >= 2.0.10 ? - bo szuka i sobie ustawia
ścieżki, w zależności, gdzie znajdzie binarkę namazu: mknmz.
dlaczego Requires:   wwwoffle >= 2.6d ? - bez tego się instaluje i wwwoffle
nie jest w ogóle potrzebny do działania  mknmz-wwwoffle - można wyrzucić,
tylko że sensem istnienia tego programu jest wprzetwarzanie danych z cache'a
wwwoffle. Jak dla mnie Requires:   wwwoffle >= 2.6d może nie być, ale było by
to "zasadą dla zasady".

Uff, pozdrawiam.
Tomek
--