2.0

Śro, 3 Wrz 2003, 14:39:00 CEST

Mariusz Mazur wrote:

> Nie bredzisz. Właśnie mnie cały czas zastanawia na co komu ten cały test :)
> Znaczy obecnie najprawdopodobniej wszystkie pakiety będą szły do ready, a test
> będzie używany np. dla takiego cieciwy do budowania 2.5, czy innych tego typu
> zabaw :)

A przenoszenie z ready dalej nie mialo sie czasem odbywac automatycznie z
crona, po sprawdzeniu, czy pakiet nie psuje zaleznosci ?
(Sam pakiet skoro sie zbudowal, to pewnie ma juz wlasciwe zaleznosci w
ready, ale wywalenie poprzedniej wersji z dystrybucji moze popsuc zaleznosci
innych pakietow, ktore jeszcze nie zostaly przebudowane.)

Wtedy test jak najbardziej ma sens. W koncu nie wszystko ma trafic od razu
do dystrybycji...

  phone (48)(58) 347 14 61