2.0

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Śro, 3 Wrz 2003, 14:18:15 CEST

Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> [03-09-2003 10:14]:
> Ale ona oddaje dokładnie stan faktyczny. To są gotowe pakiety.
>
> Tak naprawdę myślę, że dobrym rozwiązaniem byłoby... zamiana test z ready,
> bo w rzeczywistości w aktualnym test lądują po prostu pakiety które wyszły
> z buildera. Czyli są ready. A aktulne ready.... jest przeznaczone do
> testowania :)))

Tak (tzn. odwrotnie -- ready dla builderów, hardkorowców i desperatów,
test dla testerów, main dla userów) miało być od początku...
<cvs://cvs.pld-linux.org/pld-builder.new/jak-to-dziala.txt>.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]