oo

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 4 Wrz 2003, 15:44:10 CEST

Dnia 2003.09.04 15:36, Piotr Koczur napisał(a):
> Eh, niezla roznica...
> Gdyby tak jeszcze na smp puscic :) Pewnie z 2-3 godzinki :)

Ciężko sprawdzić, ja mam 2xXeon 2.66 + 2GB RAM i niestety po kilku
minutach budowania wywala mi się kompilacja na expat czy jkoś tak, dla
zainteresowanych log: http://at.kernel.pl/oo.gz

A w ogóle to OO budowane jest przy pomocy dmake i przyznam, że chyba
tam sztuczka z export MAKE="make -j4" nie działa no i budowanie OO
odbywa się tylko najednym procku, tak mi się wydaje przynajmniej.

		Artur