oo

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Pią, 5 Wrz 2003, 08:21:17 CEST

W liście z czw, 04-09-2003, godz. 15:44, Artur Flinta pisze:

> Ciężko sprawdzić, ja mam 2xXeon 2.66 + 2GB RAM i niestety po kilku
> minutach budowania wywala mi się kompilacja na expat czy jkoś tak, dla
> zainteresowanych log: http://at.kernel.pl/oo.gz
>
> A w ogóle to OO budowane jest przy pomocy dmake i przyznam, że chyba
> tam sztuczka z export MAKE="make -j4" nie działa no i budowanie OO
> odbywa się tylko najednym procku, tak mi się wydaje przynajmniej.

byl gdzies artykul na temat budowania oo i dmake. Nie jestem teraz
pewien i to co napisze moze byc bzdura, wiec sorki za nie scislosci,
ale: obilo mi sie o uszy, ze oo jest przygotowane do budowania
rownoleglego i gdzies byl patch, ktory to poprawial - byc moze sam to
wykrywa, stad na 2 procesorach moze sie wywalac, bo probuje zbudowac cos
za wczesnie...

--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl