RW w cvs

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Pią, 5 Wrz 2003, 11:33:02 CEST

On Fri, Sep 05, 2003 at 09:46:49AM +0200, Rafał Słoniewski wrote:
> Czy byłbym godzien otrzymać RW do cvs?
> Mam w sumie tylko 2 rzeczy do wrzucenia ( chyba że ktoś się skusi zrobić to
> za mnie )
do tej pory było tak że się wpierw wysyłało poprawki na listę, a dopiero
później rw, ale ja tam nie mam nic przeciwko ;)

> patch do squida ze strony http://www.sed.pl/~mrk/qos/ ( u mnie działa bardzo
> ładnie na ponad 400 podłączonych osób, około 500 hostów )
ten:
[undefine w uc SPECS]$ grep -i 110 squid.spec
Patch110:       http://www.sed.pl/~mrk/qos/squid_hit_miss_mark.patch
%patch110 -p1
jest dorzucony. zarówno na HEAD jak i na RA-branchu.