RW w cvs

Rafał Słoniewski elio w tkk.net.pl
Sob, 6 Wrz 2003, 00:00:28 CEST

> do tej pory było tak że się wpierw wysyłało poprawki na listę, a dopiero
> później rw, ale ja tam nie mam nic przeciwko ;)
>
> ten:
> [undefine w uc SPECS]$ grep -i 110 squid.spec
> Patch110:       http://www.sed.pl/~mrk/qos/squid_hit_miss_mark.patch
> %patch110 -p1
> jest dorzucony. zarówno na HEAD jak i na RA-branchu.

Z tego co pamiętam to wspominałem coś o tym na pld-users.. I chyba
faktycznie nie sprawdziłem czy go dali czy nie.
Więc problem tego jest z głowy :) Pozostaje imapproxy. Specowane wedle
pakietu z ftp://ftp.pitt.edu/users/d/g/dgm
U mnie ładnie przyspieszyło działanie imapa. I to baaardzo. Dorobiłem tylko
patcha aby się kompilowało ładnie na PLD oraz aby konfigi i cała reszta
znajdowała się gdzie trzeba według FHS z PLD. Całość udstępniam do wglądu na
http://tkk.net.pl/elio/PLD/new/ .
A tak btw coś mnie lista devel-pl chyba nawala:/ Mój mail doszedł z dość
dużym opóźnieniem.

--
    Rafał Słoniewski alias Elio Elephant  elio w tkk.net.pl
phone : +48 609 947142 +48 504 027073 +48 94 3484314