[OT] Re: RW w cvs

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 6 Wrz 2003, 15:42:06 CEST

On Sat, 6 Sep 2003, robert j. wozny wrote:
> Pawle, w swojej laskawosci powiedz mi czym *linuxowym* *bezplatnym* mam
> sie dostac do poczty MS EXchange?

AFAIR to jest *niebezpłatny* program, który to umożliwia.
Windows nie jest także bezpłatny :-D
Poza tym na listę *developerów* *linuksa* trochę niestosownie jest pisać z
takiego programu, jeszcze bez żadnej świadomości RFC jakie obowiązują....

To już jednak całkowicie OT.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...