SPECS: namazu.spec (HEAD)

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 7 Wrz 2003, 13:15:52 CEST

Dnia nie 7. września 2003 12:08, Andrzej Krzysztofowicz napisał:
> slabo wspiera.
> Np. japonskiej konsoli nie mamy.
> Chyba, ze ktos zgwalci jakiegos skosnookiego do wspolpracy ... ?
Błeee. Ale skośnooką, jak ktoś lubi. A ja im wspólczuje, że mają takie pismo.
> metapakiety:
> w kilku pakietach dajesz:
> Provides:	nazwa-metapakietu
>
> A w twoim programie:
> Requires:	nazwa-metapakietu
>
> Wystarczy wtedy zainstalowac ktorykolwiek z wymaganych, zeby poszlo.
> Ale trzeba dla nich wylaczyc automatyke tworzenia zaleznosci: poprzez
> _noautoreq.

> Zgaduje: jest to program w Perlu i zglosi brak odpowiedniego modulu (poda
> nazwe) w @INC ?
Prawie dobrze ;)))
if (util::islang("ja") && $conf::WAKATI =~ /^module_kakasi/) {
    require Text::Kakasi || die "unable to require \"Text::Kakasi\"\n";
grzecznie poinformuje, że umiera z żalu, za to co chcemy wyciąć.

Dzięki i pozdrawiam,

--
Tomasz Wittner
- Ra is dead.