ocaml

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 7 Wrz 2003, 16:02:41 CEST

On Sun, Sep 07, 2003 at 01:09:09PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> tia.... i z alphy zrobić 1/2 AC ? znaczy się - przebudować wszystko...

Nie - kiedyś o tym pisaliśmy na liście - żeby samą mozillę + rzeczy
zlinkowane z jej bibliotekami. Jeśli galeon i nautilus nie używają
niczego innego w C++, to nie trzeba nic więcej przebudowywać.
Tylko trzeba by dorzucić drugie libstdc++ pod inną nazwą (libstdc++3?),
żeby poldek nie chciał usuwać starej wersji.

Tylko:
- to oznacza ręczne żonglowanie binutils i gcc na builderze
- nowe binutils sprawia problemy z bibliotekami z Ra, trzeba budować
  z pustym %rpmldflags