ocaml

Nie, 7 Wrz 2003, 13:24:39 CEST

=?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3_Go=B3aszewski?= wrote:

> tia.... i z alphy zrobić 1/2 AC ? znaczy się - przebudować wszystko...

Nie, tylko to co zawiera blblioteki w C++ lub jest od nich zalezne.
Ale to i tak duzo za duzo.
Chociaz, chciales _wszystko_ przebudowac dla 1.2 ? :_)

BTW, chyba na alphie trzeba bedzie zainstalowac naglowki jadra 2.4.
     2.2 + alpha raczej nie ma sensu, a moga sie programy zle skompilowac.

  phone (48)(58) 347 14 61