ocaml

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 7 Wrz 2003, 14:41:25 CEST

On Sun, 7 Sep 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Nie, tylko to co zawiera blblioteki w C++ lub jest od nich zalezne.

ROTFL... to "troszkę" dużo :D

> Ale to i tak duzo za duzo.

> Chociaz, chciales _wszystko_ przebudowac dla 1.2 ? :_)

taaaa... ale sukcesywnie i powoli, a nie trzymając w ready połowę distro
:)

> BTW, chyba na alphie trzeba bedzie zainstalowac naglowki jadra 2.4.
> 2.2 + alpha raczej nie ma sensu, a moga sie programy zle skompilowac.

Wogóle... cały czas czekam na kogoś kto ma ochotę się zająć 2.4Pack dla RA
:) wystawiony byłby oficjalnie jako katalog dla 1.1 i nie byłoby takich
szopek jak z dotychczasowymi pack-ami, które nagla magicznie znikały...

I w ramach tego IMHO nie ma żadnego problemu, żeby alpha dostała nagłówki
2.4 (/me nie zna za grosz alphy, więc nie jestem w stanie ocenić czy
faktycznie 2.2 nie ma tam sensu - wierzę po prostu :) ).

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...