RW w cvs

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 6 Wrz 2003, 21:07:20 CEST

On Sat, Sep 06, 2003 at 20:29:09 +0200, Jacek Sobczak wrote:

> zarzucić mojej wypieszczonej sygnaturce. Dzięki. Chociaż dziwię się, że
> inteligentny program pocztowy potrafiący (cytat MK) "automatycznie
> wyciąć sygnaturkę przy odpowiadaniu, nie wspominając już o wyświetlaniu
> jej innym kolorem", nie potrafi zawinąć tekstu.

Potrafi. Potrafi też wycinać sygnatury ze zrypanym delimiterem. Co nie
zmienia faktu, że są złe i takie workaroudy prowadzą do false positives.

> O rzeczy dotyczące dystrybucji nie pytam się, bo będąc tak zajęty
> śledzeniem "śmieci" na _TEJ_ liście pewnie nie masz zupełnie czasu na
> inne sprawy. To zresztą dobitnie pokazała mi nasza ostatnia wymiana
> poczty na temat pakietowania X Window.

Ta dyskusja dobitnie pokazała, że nie ma sensu z Tobą dyskutować, gdyż
poza brakiem kompetencji (zarówno doświadczenia jak i zasad tworzenia
dystrybucji) nie potrafisz korzystać z archiwum.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/